kappers

Hairextensions-and More - Droomt u ook van lang haar, of een vollere haarbos en wilt u niet teveel betalen??
Nieuwe trend uit USA - Nieuwe kappers trend in Amerika
Op zoek naar Kappers? - Zoek Kappers in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kappers
Start een campagne - jouw website over Kappers, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Kappers > Forum > Algemeen > HELP! Verven mislukt, groen/grijs geworden :S
  Sanne  1. Geplaatst op 07 juli 2005 om 10:10 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,
Ik had (geblondeerd) lichtblond haar. Ik wil mn haar iets natuurlijker blond. Dus ik heb er gisteravond donkerblond in gedaan, verf.

Het is mislukt. Het is vooral grijzig geworden met een groene gloed!
Ik had ook maar 1 pakje gebruikt, maar heb wel lang haar (dun). Moet ik gewoon nog een pakje doen, en zal dat beter pakken?

Of weet iemand een betere (goedkope!) oplossing. Ben student, heb dus geen cent te makken

BEDANKT ALVAST!

Elise  2. Geplaatst op 08 juli 2005 om 17:07 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo meisje met groen grijzig haar?

wat vervelend dat het zo mislukt is , ik heb het ook meegemaakt precies hetzelfde wat jij had gedaan.

maar geen nood het kan goedkomen! aleen het is niet zo goed voor je haar !!

voor een goedkope oplossing verf je haar donker iets van bruin ofzo gooi er bijvoorbeeld een middelbruine spoeling over en weg is je groen en grijs, mooi? ja ik had het ook gedaan maar vond het ook vreselijk, ik wou ook weer naar lichtblond.

ik ben ook naar de kapper gegaan en ze hebben het toen alleen maar erger gemaakt dus ik besloot maar naar een kapper te gaan die ik kende was wel 70 euro kwijt maar het is wel goed gebeurt ze hebben nl:

eerst me haar terug geblondeerd met een blondeerwassing ,daarna terugpgmenteerd met rood en daarna een een verving van schwarzkopf erover gedaan en toen was het weer netjes en ik weer blij

Heb er wel droog haar van gekregen maar met maskertjes wordt het weer zachter.

Goodluck Girl groetjuzz

Caressa  3. Geplaatst op 12 september 2005 om 20:40 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Als je je haar lichter hebt geverft en je wil daarna weer donkerder moet je het eerst voor pigmenteren. Anders word je haar dus inderdaad groen. Je hebt een rode voorpigment nodig. Als je naar een kapper gaat is het inderdaad best duur ja. Ik ben zelf kapster in opleiding. Ik weet niet of je probleem al verholpen is en waar je woont anders zou je op maandag met mij mee naar school kunnen gaan en dan is voor 9,00 je haar weer normaal in de kleur die jij wil. Mail mij maar cares_loves_danny@hotmail.com

Mlissa  4. Geplaatst op 29 mei 2006 om 17:01 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik ben van me zelf donkerblond..
en ik vind paris hilton mooi dus ik wou ook zulk blond haar..
me moeder zei dat ik het niet zo wit moest doen..
dus ik deed koepselei..
maar die kapster was stukken vergeten..
leek wel een panter..
daarna hebben ze het overnieuw gedaan na een paar dagen en toen werd het heel blond.. leek wel beetje geel achtig..
en ik was er weer niet tevreden over..
het was nog steeds niet perfect en er zaten nog steeds van die vlekken in...
en me haar was op sommige plaatsen nog witter als wit..
dus weer een paar dagen later..
zei ik dat ik het ietsjes donkerder wou..
ze zeiden ja ik kan er wel wat bruin in doen maar niet te veel anders slaat het groen uit..
nu is het gelukkig beetje bruin..
maar nog steeds gevlekt..
en iedereen zei altijd dat ik mooi meisje was enzo..
maar nu voel ik me echt zo mislukkeling..
en net alsof heel me leven is verpest.
nu is het gevlekt en ik was vandaag op school en ze zeiden dat het niet lelijk was maar me eigen haar kleur was mooier..
en het was nu te wit en op sommige plaatsen gevlekt..
ik zit elke dag al te zeuren over me haar maar me moeder zegt dat ik ondankbaar ben omdat ze het nu inmiddels 3 x hebben geverfd..
WAT MOET IK DOEN ik wil me eigen haar kleur terug , ik heb lang haar.. dus voordat het uitgegroeid is ben ik ook paar jaar verder denk ik.. HELP ME AUBB AUB AUB AUB
xxxx

Michelle  5. Geplaatst op 30 juni 2006 om 17:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hay,
Kheb van mezelf altijd blond haar gehad en toen het een paar jaar geleden donkerder werd hebk et steeds lichter geverfd....nu wilde kweer us wat anders en besloot ik om donkere plukken in mijn licht blonde haar te laten aanbrengen....deze donkerbruine plukken zijn echter grijs geworden en het ziet er dus egt ni uit....iemand een idee hoe ik deze plukken op een makkelijke manier bruin kan maken???? of in ieder geval dat ze niet meer grijs zijn..... alvast bedankt

XxX

Rood Haar  6. Geplaatst op 09 januari 2007 om 16:04 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo

Ik heb mijn haar rood geverfd niet knalrood maar donkerrood met lichte plukjes het is wel gelukt alleen vind ik het niet staan nu wil ik er donkerbruin over heen verven maar weet niet of dat slecht is voor je haar en of dat wel pakt heeft iemand een oplossing?

Jaap  7. Geplaatst op 28 januari 2007 om 18:33 uur     quote nieuw bericht email edit 

hey
Ik heb bruin haar met een rode gloed er over heen
Ik heb het 1x blond geverfd ( Dat is er al uit ) , maar nu wil ik er graag wat bruin ingooien
ik ben al langs een kapper geweest en het gevraagt , ze zeiden dat ik in ieder geval een soort van *willkeurig cijfer*.0 moest nemen , bijv 4.0 ofzo , ik zeg maar wat
Ik ben bang dat het nog roder wordt , want ik wil juist van mijn die rode gloed af , de kapper zei dat het niet roder zou worden , maar toen had ik nog geblondeerd haar , dus ik denk dat ze het iets te snel hebben beoordeeld.
Kan 1 van jullie me helpen?

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Jaap op 28 januari 2007 om 18:34:01

M  8. Geplaatst op 07 september 2007 om 20:53 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoii..

Half jaartje geleden heb ik mijn blonde haar naar donker laten verven.. ongeveer 3 verfbeurten over gedaan.. Ben nu over gegaan op kleurspoeling..

Het probleem is nu, Dat ik terug naar blond wil..
Zou dat lukken of word ik eerst oranje..

Alvast bedankt!

Ninah  9. Geplaatst op 11 oktober 2007 om 17:37 uur     quote nieuw bericht email edit 

heuj, het begon allemaal 1jaar geleden..
ging zoals gewoonlijk naar t zwembad (woon in spanje)
ging er 1x in, niets gebeurd, maar de 2de keer toen ik eruit kwam, was m'n haar helemaal .. jaja.. BLAUW! niet groen zoals vele andere het hebben door de chloor, maar blauw..
de volgende dag heb ik m'n haren gekleurd met een blonde kleurenshampoo..
resultaat: GROEN!
nu, groen zag ik ook niet echt zitten, dus kleurde ik het maar in zwart, ging dan naar de kapper, want het bleef maar groen, had ie het helemaal uitgetrokken en terug in blond gedaan, de dag erna kon ik terug keren, mijn haren waren FLUOGROEN !! heb het daarna maar weer in zwart gekleurd, dan valt het groen minder op.. daarna nog 4x gekleurd en zat nog altijd hardstikke veel groene schijn in !!
bennek een tijdje geleden teweten gekomen van vriendinnen dat je je haren met ketchup moet wassen, hebbek dan ook gedaan (njaaa, ik was echt hopeloos joch .. ) twee keer hebbek et al gedaan, en inderdaad, de groene schijn werd alsmaar minder en minder.. maar toch valt het nog altijd hardstikke op..

nu, geloof het of niet, ik geef het niet op, zit nu terug met een halve tube ketchup op m'n haar.. ga straks ff zien of die groene schijn er al uit is laten we hopen op het beste

Ikke  10. Geplaatst op 10 juli 2008 om 02:10 uur     quote nieuw bericht email edit 

K heb mijn haren pas blond laten verven bij de kapper. Nu is het bij de aanzet geelachtig Ben al aant wassen met zilvershampoo, maar als dit niet helpt hoe krijg ik die kleur dan weg? Kwil me bruine haaartjes weer terug eigenlijk zou anit-roos ook blonde verf laten vervagen?

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:

Inhoud : Gerard Keune
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy